Pages

Monday, January 10, 2011

Aku & sofbol

Ermmm.... sofbol...

aku 1st time pukul bola sofbol ni tahun 2008 time tue aku blajar tahun 2 kat UM....
so aku pown x hengat camna bleh main...
rasa2nya aku buat kacau time orang ngah training  pastu teruz melekat da..

 dn berbekalkan bakat main rounders masa kecik2 dulu kat umah bole la main...
dasat dan berbakat gak aku nih huhui...

tapi 1st day praktis aku diakhiri dengan satu trajedi..
dasat dari trajedi oktober yang awie nyayi tu...
sebab bola sofbol kena bola aku damn...

camni la rasanya hamik kau!!

tapi aku main judak sbgai reserve da...main jugak ma...
lepas tue thn berikutnya nak join tapi dah penuh da....(~_~) isk isk
tahun 2010 plak aku join balik  horay!!!
kali ni join PUSPITA main outfield dapat 3 point horay!!!
tapi tewas dapat no.4 lorrrhh!!!!!
walaupown x pnh mng no.1 periksa no.1 pown xpenah..

tapi sofbol nih cambest tambah2 last game lawan time ujan cam pilem jepun pown ada gak..
sejuk pown cam jepun walaupown aku xpnh sampai pown..
lagi best tgk awek aku jerit... bukan jeritan gila tapi jeritan sokongan..
dahh abis crita psl sofbol nih so apa kata u'all???

No comments:

Post a Comment